שאלות ותשובות נפוצות
FAQ לתפעול הפלטפורמה, האפליקציה ואופן מימוש ההטבות
bttr היא פלטפורמה חדשנית לניהול כל תקציבי ההטבות שהמעסיק נותן לך, המאפשרת לך ליהנות מהטבות בצורה גמישה וחכמה, באמצעות אפליקציית ארנק הטבות דיגיטלי.
אין עלות! פטור קבוע מעמלת דמי כרטיס!
הרשמה לאפליקציה נעשית באמצעות המייל הארגוני ומספר הטלפון הנייד שלך.
- סורקים את הברקוד/נכנסים לחנויות App Store/ Google play ומורידים את אפליקציית bttr
- מזינים את כתובת המייל הארגוני ומתחברים לאפליקציית bttr
לא. תצטרך לבצע התחברות לאפליקציה בדיוק כמו התחברות לכל אפליקציה אחרת.
הגדרות כניסה עם טביעת אצבע או Face ID קיימות ותלויות בהגדרות המכשיר.
תוכלו להגדיר דרך אפליקציית bttr באמצעות כניסה לעמוד הבית >>> אזור אישי >>> הגדרות >>> השתמש ב Face ID
לבחירת העובד 2 סוגי כרטיסים:
כרטיס bttr פרימיום עם פטור קבוע מעמלת דמי כרטיס! בהטבות נהדרות של עסקאות מט”ח בביצוע עסקאות בחו”ל ובאתרים בינלאומיים בגובה של 1% במקום 3%*, 1+1 סינמה סיטי בכל חודש, הטבות של כאל, רכישת שוברי BUYME בהנחה, הטבות במעמד חיוב ועוד מגוון הפתעות! בנוסף, הכרטיס מאפשר ביצוע עסקאות משולבות מתקציב המעסיק שקיבלת והשלמה מהחשבון הפרטי לחוויית השימוש האולטימטיבית! הכל מתבצע על גבי תשתית אחת וכרטיס אחד, אז למה אתם מחכים?!
***לתשומת ליבכם, אישור כרטיס bttr פרימיום מותנה באישור הבנק
*ההטבה תינתן בכל המטבעות בעלי שער יציג
כרטיס בייסיק (מוגבל) – כרטיס המשמש רק לצורך שימוש בהטבות שהמעסיק מקנה לך ללא אפשרות חריגה וללא חיבור לחשבון הבנק שלך – במסגרת עולם ההטבות, ישנן הטבות שמחזיקי כרטיס בייסיק לא זכאים. השימוש בכרטיס הוא עד גובה התקציב שניתן לך ע”י המעסיק. כמו כן, קיימת הטבה על עסקאות מט”ח בביצוע עסקאות בחו”ל ובאתרים בינלאומיים בגובה של 1% במקום 3%*.
*ההטבה תינתן בכל המטבעות בעלי שער יציג
הרשאה לחיוב חשבון הבנק הוא טופס שנשלח מחברת כאל לסניף הבנק שלך על מנת לקבל אישור לחיוב הכרטיס בחשבונך. קבלת SMS על הרשאה לחיוב חשבון מעידה כי התהליך לא הושלם והדבר נובע ברוב המקרים מהיעדר תגובה אוטומטית של הבנק לבקשת חברת האשראי כאל לחיוב חשבון.
במידה וקיבלתם SMS עליכם להסדיר את ההרשאה לחיוב חשבון באמצעות אתר האינטרנט של הבנק.
לפרטים נוספים תוכלו לפנות למוקד הייעודי של חברת כאל בטל : 03-5724223 בין השעות 09:00-16:00
בכל רגע נתון תוכלו לבצע הזמנה של כרטיס bttr פרימיום או כרטיס בייסיק/דביט ע”י כניסה לאפליקציה >>>סרגל תחתון ‘אזור אישי’ >>> הוספת כרטיס.
*לתשומת ליבכם, הכרטיס יגיע עם מספר כרטיס חדש
על מנת לבטל את כרטיס הבייסיק/דביט עליכם לפנות למנהל המערכת או שירות הלקוחות של bttr ולהזדהות עם ת.ז ו-4 ספרות אחרונות של כרטיס bttr לביטול.
בכל רגע נתון תוכלו לבצע הזמנה של כרטיס בייסיק/דביט ע”י כניסה לאפליקציה >>>סרגל תחתון ‘אזור אישי’ >>> הוספת כרטיס.
*לתשומת ליבכם, הכרטיס יגיע עם מספר כרטיס חדש
על מנת לבטל את כרטיס הפרימיום עליכם לפנות לשירות לקוחות כאל בימים א-ה בין השעות 08:30-16:00 לטלפון: 03-5724223 .
ניתן לצרף את כרטיס bttr ל-GooglePay או ApplePay באפליקציית bttr <<הכרטיס<< “הוסף ל -wallet” או ישירות דרך אפליקציות Google Pay או Apple Pay
נכנסים לאפליקציית bttr>>כרטיס>>צפייה בפרטי כרטיס.
כדי לראות את הפרטים המלאים, תעברו תהליך זיהוי ביומטרי קצר המורכב מתהליך OTP שבו תידרשו להכניס את פרטי ת.ז + 4 ספרות אחרונות של הכרטיס, הזנת תאריך הנפקת ת.ז וזיהוי ביומטרי.
לאחר התהליך הראשוני, הצפייה בפרטי הכרטיס על בסיס זיהוי ביומטרי בלבד (טביעת אצבע או Face id )
אחת למס’ חודשים תתבקשו לבצע הרשמה מחדש לאור הנחיות אבטחת מידע.
ניתן להשתמש בתקציב העסקי, על פי קטגורית התקציב שניתנה ע”י המעסיק. תחת אותו תקציב, ניתן להשתמש בכל בית עסק השייך לאותה קטגוריה.לדוגמא: תקציב הסעדה- מסעדות, סופרים, משלוחי אוכל וכו’. Wellness- חדרי כושר, ספורט, סטודיו לאימונים וכו’.
*ישנם בתי עסק שלא ניתן לבצע שימוש בתקציבי מעסיק בחשש לאתרים זדוניים/הלבנת הון/העברות כספים
לא ניתן להשתמש בתקציב העסקי עבור עסקאות דלק 😊
ניתן לבצע עסקאות בתשלום אחד בלבד, ללא הוראת קבע או עסקה דחויה. במקרה שבו תבצע הוראת קבע בכרטיס premium תחויב מהחשבון הפרטי שלך.
משיכת מזומן יכולה להתבצע רק בכרטיסי bttr פרימיום מהתקציב האישי בלבד.
ניתן להיכנס לאפליקציית bttr >>> סרגל תחתון >>> כרטיס ולצפות בכלל העסקאות שביצעת.
במידה והינך מעוניין לייצא דוח מסודר, תוכל להיכנס לאפליקציית כאל ולבצע ייצוא לאקסל.
ניתן לראות את כל התקציבים שקיבלת באפליקציית bttr תחת “התקציבים שלי:” שם ניתן לראות יתרת תקציב (אם יש יותר מתקציב אחד, עבור כל אחד בנפרד), פירוט עסקאות ועוד.
במידה ותבצע עסקה בסכום הגבוה מהיתרה הקיימת בתקציב המעסיק, ויש ברשותך כרטיס פרימיום, היתרה תחויב ישירות מהחשבון הפרטי שלך. בלי מאמץ, ובלי פעולה יזומה מצידך.
אם יש ברשותך כרטיס בייסיק, העסקה לא תאושר ותצטרך לשלם באמצעי תשלום אחר.
כן, ניתן להגדיר האם הכרטיס יהיה פתוח לשימוש רק בתקציב הניתן ע”י המעסיק, או רק מהחשבון הפרטי, או שניהם 😊 בנוסף, ניתן להגדיר מסגרת זמן שבה תרצו שהחסימה תהיה בתוקף.
נכנסים לאפליקציית bttr >>כרטיס>> הגדרות כרטיס>> שינוי מצב כרטיס. בכל רגע נתון תוכלו לשנות את בחירתכם.
כן, זה אומר, שכל עסקה שתבצעו תרד מהתקציב הפרטי שלכם ולא מתקציב המעסיק שקיבלת
נכנסים לעמוד הבית באפליקציית bttr>>התקציבים שלי>>בוחרים את התקציב הרצוי>>נעילת תקציב
לפתיחה מחדש של התקציב, נכנסים שוב לתקציב ולוחצים על “פתיחת תקציב”
לא , כרטיס האשראי הוא כרטיס אישי שלך והמעסיק אינו רואה או מקבל מידע על עסקאות הכרטיס האישי שלך.
בהחלט לא, הכרטיס האישי שלך, כמו כל כרטיס אשראי, משמש לביצוע עסקאות אישיות שלך
אם יש לך כרטיס bttr פרימיום, הכרטיס נשאר איתך גם אם תעזוב את מקום העבודה, ותוכל להמשיך ליהנות מהטבות bttr פרימיום באפליקציית כאל. אך, תקציבי המעסיק שלך יופסקו ולא תוכל להשתמש בהם וגם בהטבות אפליקציית bttr.
לא ניתן לבצע העברה באפליקציות תשלומים עם תקציב מעסיק, רק בכרטיסי bttr פרימיום עם תקציבי פרטי
לא מדובר בגבייה של תשלום אלא בבדיקת תקינות של כרטיס האשראי. בדיקה זו נפוצה באפליקציות בהם נעשית גבייה ממושכת ויש צורך בהכנסת פרטי הכרטיס לאפליקציה/אתר לשמירה.
ישנם אתרי אונליין שחסומים עבור תקציב מעסיק ומוגדרים ברמת סיכון של הלבנת הון, העסקאות יעברו לסטטוס Decline בכרטיס מעסיק.
ניתן לרכוש שובר BUYME בהנחה דרך אפליקציית bttr.
נכנסים לאפליקציית bttr>> bttr club >>> בוחרים הטבה של BUYME >>>מתחברים עם שם המשתמש והסיסמה שלכם ב-BUYME>>רוכשים שובר חדש, תתחדשו!
אם אין שם משתמש וסיסמה, כדאי להתחיל תהליך איפוס דרך האתר של BUYME
ככל ושכחתם סיסמא, לחצו על “שכחתי סיסמא” לאיפוס .
*שימו לב, בשלב זה לא ניתן להתחבר עם חשבון Google הפרטי.
זיכוי עבור עסקה, בכרטיס bttr מתבצע כמו כל זיכוי בכרטיס אשראי רגיל. בדר”כ זיכויים מתבצעים עד 14 ימי עסקים דרך חברת כאל. ניתן לעקוב אחר הזיכוי באפליקציית bttr , תחת פירוט חיובים בכרטיס. בכל שאלה או בעיה ניתן לפנות לשירות הלקוחות של כאל.
ניתן לפנות לשירות לקוחות כאל בימים א-ה בין השעות 08:30-16:00 לטלפון: 03-5724223 או להנפיק חלופי באמצעות אפליקציית כאל, דרך פעולות נפוצות-כרטיס אבד/נגנב.
נכנסים לאזור אישי באפליקציה >>> שירות לקוחות
[email protected] 055-9934745
המוקד פעיל בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-17:00 . ביום ו’ וערבי החג המוקד פעיל בין השעות 09:00-12:00.